Page 15 - Report_2000_01_Project_el

Basic HTML Version

Η γνώση απαιτεί: Ανθρώπινο Κεφάλαιο
Δείκτες
2000
2001
Στόχος
NPJ
Σύνολο νέου προσωπικού
1
6
N
Συνολικός αριθμός προσωπικού
77
74
N
Ειδικοί Λειτουργικοί Επιστήμονες
8
7
N
Επιστημονικό Προσωπικό
35
34
N
Τεχνικό Προσωπικό
19
18
N
Διοικητικό & Βοηθητικό προσωπικό
15
15
N
Προσωπικό με σύμβαση αορίστου χρόνου / ποσοστό
35/45%
34/46%
Προσωπικό με σύμβαση έργου / ποσοστό
42/55%
40/54%
Ηλικιακή διακύμανση προσωπικού
Ηλικία 23-30
24/31%
20/27%
N
Ηλικία 31-50
51/66%
52/70%
J
Ηλικία 50-
2/3%
2/3%
J
N
= Αύξηση,
P
= Μείωση,
J
= Σταθερότητα
H συμμετοχή του ΕΚΤ σε ένα μεγάλο αριθμό έργων και δικτύων στην Ελλάδα και στο
εξωτερικό απαιτεί στελεχιακό δυναμικό που διαθέτει μεγάλο εύρος ικανοτήτων.
Για τον λόγο αυτό, το ΕΚΤ δίνει ιδιαίτερη σημασία στην προσέλκυση και ανάπτυξη
ανθρώπινου δυναμικού κατάλληλου να ανταποκριθεί στις αυξημένες υποχρεώσεις που του
επιβάλλει τόσο ο θεσμικός του ρόλος όσο και η στρατηγική που το ίδιο υιοθετεί. Η
οργανωτική του δομή, και το γεγονός ότι είναι ΝΠΙΔ, επιτρέπει ευέλικτα σχήματα
συνεργασίας μεταξύ των έμπειρων στελεχών και αυτών που προσλαμβάνονται ως
εξωτερικοί συνεργάτες για τις ανάγκες των επιμέρους έργων.
Στα τέλη του 2001, στο ΕΚΤ εργάζονταν 74 άτομα, με εκπαιδευτικό υπόβαθρο ένα μεγάλο
εύρος γνωστικών πεδίων (φυσικές επιστήμες, πληροφορική, οικονομικά, βιβλιοθηκονομία,
ανθωρπιστικά κ.ά.), γεγονός που απεικονίζει τη διεπιστημονική προσέγγιση των τομέων
στους οποίους δραστηριοποιείται το ΕΚΤ.
Επισημαίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων στο ΕΚΤ έχει σύμβαση έργου
στο πλαίσιο ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων.
Η αύξηση του μόνιμου προσωπικού θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμος παράγοντας για την
ανάπτυξη του ΕΚΤ τα επόμενα χρόνια.
Αξίζει να σημειωθεί το υψηλό μορφωτικό υπόβαθρο του προσωπικού του ΕΚΤ. Για
παράδειγμα, για το 2000, από τα 77 στελέχη του ΕΚΤ, τα 40 (ποσοστό 53%) είναι
απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ 22 άτομα (ποσοστό 28%) είναι κάτοχοι
μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου.
Β'βάθμια
19%
∆ιδακτορικό
10%
Μεταπτυχιακά
18%
Γ'βάθμια
53%
15